۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

. چرا باید از سئوی محلی استفاده کنیم حتما تا حالا ظاهر شدن لیست کسب‌وکارهای محلی را در نتایج جستجوی گوگل دیده‌اید. فهرست‌های محلی که قبلا به عنوان لیست صفحه محلی شناخته می‌شد و الان به عنوان صفحات گوگل پلاس معروف‌اند, یک ابزار عالی برای جستجوی کسب‌وکارهای محلی و جذب مشتریان بیشتر هستند. نتایج جستجوی محلی متفاوت با نتایج جستجوی متداول هستند. چون نتایج محلی کسب‌وکارهای محلی را نمایش می‌دهند ولی نتایج متداول ارگانیک به نمایش کل نتایج می‌پردازند. کاربران به راحتی اطلاعات تماس خدمات مورد نظرشان را به صورت محلی پیدا می‌کنند سئوی محلی یک ابزار عالی برای جذب ترافیک است. در بیشتر مواقع سئوی محلی می‌تواند منجر به ایجاد درخواست‌های بیشتر در کسب‌وکارهای محلی نسب به کسب رتبه سئوی منظم گردد. اما آیا این به معنی است که اهمیت سئوی متداول و مرسوم از سئوی محلی کمتر هست؟ هرگز. شما می‌توانید هر دو را پیگیری کنید و میزان ترافیک سایتتان را افزایش دهید. #سئو #محتوا #رتبه #رنک #بهینه_سازی_سایت #صفحه_اول_گوگل #آموزش_سئو #سئو_سایت #مدیر_سئو #سایت #وب #کلمات_کلیدی بهینه سازی سایت


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر