۱۳۹۶ آبان ۳, چهارشنبه

گوگل پاندا(به انگلیسی: Google Panda) نام الگوریتم جدید شرکت گوگل در رتبه‌بندی صفحات است که برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. این الگوریتم نتایج جستجو را تا حدی تغییر داده و به شدت با متن های کپی شده و کم ارزش مبارزه می‌نماید. گوگل پاندا از زمان شروع به کارش، به روزرسانی های بسیاری را تجربه کرده است. گوگل برای حمایت از ناشرانِ مطالب، توصیه هایی را در بلاگ گوگل منتشر کرده است و مسیر درست برای بالا بردن کیفیت مطالبِ وبسایت ها را توضیح داده است. فرایند پاندا بهینه سازی سایت بر اساس گوگل پاندا ۵ راهکار کلی دارد: ۱. افزایش زمان ماندگاری در سایت ۲. افزایش گردش در سایت ۳. کاهش فرار از سایت ۴. شبکه‌های اجتماعی ۵. برندسازی اینترنتی #سئو #مدیر_سئو #سئو_سایت #سایت #وب #بهینه_سازی_سایت #محتوا #صفحه_اول_گوگل #گوگل #ایندکس_گوگل #ایندکس #seo #site #web #تولید_محتوا #آموزش_سئو


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر